Her er ein vintage gave eske eg har laga til min kjære lillesøster :) Og den skal fyllas med sjokolade :)
Eg har brukt Maja Desing - Rosa marina arkene
blomster fra prima og stempel fra Stempelglede - venner
Og sånn gjør du det:
Del en kartong opp i 12" x 6"
Preg 2 cm fra kanten oppe og 3 cm fra bunnen
Preg brettekanter på kortsida: 9,5 cm fra kanten, 14,5 cm fra kanten,
24 cm fra kanten og 29 cm fra kanten.
Klipp vekk de grå feltene og lag hull til bånd 2 cm fra hver sidekant
Mål til 2 bånd på ca 25 cm. Stikk gjennom
hullene og fest med dobbeltsidig teip.
Fest dobbeltsidig teip til den øverste brettekanten, brett denne ned og fest.
Fest dobbeltsidig teip på den korte brettekanten
og fest den ene langsiden slik at du lage ein boks.
Brett inn kortsidene på bunnen. Fest ei stripa med dobbeltsidig teip
på den eine langsidaog brett den over og fest. Boksen er ferdig!